23/8-11

Skolan
Idag på utbildnigen så skulle vi lära känna varadra det mesta av dagen.. Först skulle vi rita av varandra, utan att titta på pappret. Det blev ju som det blev.. Sen berättade vi vart våra namn kommer ifrån och om vi var nöjda med dem m.m. Därefter skulle vi hitta saker vi hade gemensamt med varandra kunde vara allt ifrån att man gillade ostbågar till att båda var morgonpigga eller om båda gillade ullared t.ex. Vi gjorde lite annat också, men det känner jag inte att jag orkar skriva om.

Middag
Dagens middag idag för mig blev en kyckling panna kan man kalla det tror jag, det var tärnad kyckling i, bacon, broccoli och gröna ärtor (kom på kombinationen själv) till det så hade jag bulgur som jag gillar riktigt mycket :) Vet inte vart sladden till telefonen är just nu, men kan lägga upp bild på middagen imorgon.
Skriver lite med imorgon.
Bye!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtryck:

Trackback
RSS 2.0