God middag!

Jag ska börja med att berätta var som hände igår kväll innan vi skulle gå och lägga oss.
Vi började med att stänga katten på toaletten så att vi kunde vädra lägenheten (gör vi inte det så kan jag dessvärre inte sova särskillt bra då jag inte klarar av att vara för varm). När vi vädrat klart stängde vi fönstrena och gick in på toaletten för att bortsa tänderna och duscha katten. När vi hade duschat henne så hade hon blött ner hela golvet och jag skulle då vara duktig att torka det med en handduk som låg på golvet av någon anledning. Kort och gott, jag använde foten när jag skulle torka golvet samtidigt som jag borstade tänderna. När jag har gjort detta så ser Henke (min sambo) att katten har bajsat i handduken. Min reflex blir då att genast titta under fötterna om hag har trampat i det.. Givetvis har jag gjort det! Då börjar vi båda skratta och undrar varför i allsindar jag inte kände något kladdigt när jag trampade i det :P så det var bara att tvätta av foten noga. Sen så kunde jag inte sluta skratta förrens en bra stund efteråt (är man trött så är man lätt road). Haha, det är en kväll jag sent glömmer :P
Nu ska jag kila, ska ner till affären en runda sen städa vår fina lägenhet :) Bjuder på en bild på katten när hon var liten så länge.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Avtryck:

Trackback
RSS 2.0